Svar på Kommentar!

Svar på kommentar!!


FRÅGA:

emelie
om 20101219:
är det dags att gå vidar utan honom? för allas skull?


SVAR:
Att svara påd in fråga känns lite sissodär, för jag förstår inte riktitgt vad du menar "för allas skull", menar du för min och Isabellas? Saken är ju den att han har ju inte träffat någon annan, det är bara korkade saker som jag får för mej! Även om vi nu inte är tillsammans så håller vi oss till varandra! Det kallas lixom att man älskar varandra, man vill inte vara medx någon annan! Så Nej Emelie, jag tänker inte gå vidare, inte än! Jag VILL ju att det ska förändras och jag vill att det ska vara Leslie och jag! Jag vet inte om du är tillsammans med ditt barns pappa!? Isf borde du veta vilken kärlek man har till den mannen som gett dig det vackreste som du kan få! Det är inte så lätt att bara ge upp allting!

Folk runtomkring mej säger att jag borde lämna Leslie och att jag och Isabella klarar oss bra själva, kanske till och med bättre utan honom!? MEN jag är så JÄVLA TRÖTT på att folk som står brevid mej säger till mej vad de tycker att jag ska göra! Har man inte vart i samma sitts kanske man ska hålla sina jävla åsiker för sej själv!?

Nu menar jag just inte bara dej Emelie, men du måste förstå hur enkelt det är för er alla att säga vad de "skulle ha gjort", för så är ju inte riktit hela sanningen!

Jag är inte mer än människa jag heller, tyvärr! Jag fortsätter att hoppas på att allting ska bli bra! För jag ÄLSKAR honom! <3

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Fast jag måste nog förstå Emelie, du har ju beklagat dig ganska mycket i bloggen om Leslie så det kanske är därför folk tycker du ska försöka gå vidare. Men jag förstår precis hur du känner oxå, för älskar man personen fortfarande är det nästan omöjligt att gå vidare utan varandra, så är det och ingen som inte är i den situationen kan förstå det.

2010-12-23 @ 10:29:11
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0