Trött!

MEEEEN kul att huvudväken är på väg tillbaka igen :(
Bella ligger i sin säng coh käkar, kanske kan hon vila en stund då med!?
Hon var allt lite trött! Så det kanske hon gör.

Disel ligger och myser nere vid hennes fötter, i vanlig ordning!!

Och något som är ännu mindre OVANLIGT är att Leslie är i väg... Och han kunde INTE ha med sej Bella, då han skulle upp i några trappor... Otroligt! Men men! Stumpan får vara hemma med mamma!

Jag ska ner till Jossan sen! Skulle till biblan, men känner att jag inte orkar! Nu sitter Bella i sin säng och gnäller, men det kan hon göra en stund till! Hon panikskriker inte!!!!!!! Nog bäst att skriva det, så folk inte tror att jag bara låter henne vara där, hon sitter och gnäller lite bara och leker med sina leksaker!


Om man skulle jämföra mitt liv med något så skulle jag nog tippa på ett tidsglas, ni vet ett sånt där med sand i... Ju mindre sand det är desto mindre orkar jag med.... Jag känner att det flesta av sanden snart har runnit ut... Men vad händer då det inget finns kvar? Jag försöker att vara stark, för Bellas skull! men det är inte lätt alltid! Jag gillar inte att låta henne se mej gråta! Och jag önskar att jag hade mer ork! Att jag var en såndär supermänniska som klarade av allting! Men nu är det så att jag inte är någon supermänniska och jag klarar inte av allting!

Jag hatar att vara den svaga! Jag vill inte vara det!

Snart känner jag att det är dags att sätta foten i backen och göra något åt saken! Kanske har jag inget gjort tidigare eller inget gör just nu för att jag inte har orken, eller lusten! Folk runt omkring mej säger vad de TYCKER att jag ska göra och visserligen har dom rätt, för här sker ingen förändring och allting (nästan) sker på dennes villkor! Men det är ju så mycket lättare att bara stå brevid och tala om för folk vad de ska göra! När man väl sitter i sittsen så är det svårt!

Nu är det dags att ta upp Bella-bus från sängen, hon tittar på mej och säger "mamma".... Typ som "snälla, ta uppp mej nu"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0