11 Februari 2011

Vaknade med huvudvärk... Är alltså inte frisk än.. Kroppen gör ont och så... KLAGA KLAGA!!!**

Leslie gick för några timmar sen, men han skulle komma tillbaka vid halv 5... Troligt... Nej, men jag håller tummarna! Det märks ju om han kan hålla det han lovar eller om han super ist... Jag tror mest på det sist nämnda! Tyvärr!! Men som sagt.. Märks!

Annars har jag mest legat hela dagen idag med.. Plockat lite och tog disken förut, det är ju så jävla tråkigt när det är dant, skulle behöva dammsuga och skura med, men just nu säger skallen ifrån! Räcker med att jag har en relativt pigg unge som för ett jädra liv nu när hon kommit på att det är skitkul att banka på saker och ting!! Dumma Leslie som lär henne massa dumheter :p Mexn det är superskönt att stumpan mår bättre nu <3

I morgon kommer Bellas mormor och ska ha henne över natten! Jag måste få sova ut nu ordentligt! Är precis slut! Men det blir väl så när man tar den lilla energi som man har och tar hand om busungen <3 Leslie har hjälpt till massa med... eller hjälpt till!? Varför säger jag så för? Det är ju lika mycket hans barn som mitt!? Fast ibland känns det inte som det :p

Jag råkade säga till Leslie igår att "jag ska vara barnledig på lördag"... Det gäller ju honom med! Fast det kanske blir så när han vart borta så mycket som han har... Fast det verkar verkligen som om det håller på att vända nu! Att allting kommer bli bättre nu! Och det är en kalas-känsla... Även om vi inte kan lita på varandra ordenklit så pratar vi ut om saker nu iaf och det gjorde vi inte innan! Men jag kan inte lita på att han kommer och att han stannar här, som idag när jag är sjuk, och tar hand om Isabella.. Han har ju lovat saker innan som han inte har hållt! Men jaa!!

Nej nu måste jag se till min stumpa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0