20110729

Min kära granne Sälen gästbloggar idag!

Igår så var det ju så att lilla Räka fyllde år så vi blev tvungna att fira  han lite så vi spela lite minigolf och drack bärs i varamon tillsammans med Mr lebban !
Hela kvällen kan man säga var helt awesome ! jag var bäst på minigolf och även snyggast som vanliigt.
Idag är det fredag och det betyder att Räka ska vara full och då behöver han ju en wingman som håller kolla på han och allt som hör till liksom så det är bara att ta sig i kragen och tagga till och fixa alla saker tills han kommer tillbaka.

Jag är singel och sökande btw så det är bara att ni hör av er !
0705324869
Puss / Christoffer
______________________________________________________________________________________________
Vi var iväg med farsan å biggan ett par dagar, kan ju säga att de andra hade kul iaf!
Jag fick rida, det var ju skoj effersej!!!

Och jag vill bara berätta för er alla där ute att jag har världens bästa pojkvän och att hans vänner är så underbara mot oss :P


http://www.youtube.com/watch?v=IAoBqg5ycrI
säkert en av de bästa låtarna jag hört!



I morgon ska jag åka och jobba! Tur att jag har världens bästa vän med mig!!! Då äre skitsamma om vi är supertrötta! Vi fixar det här! MERA JOBB TACK!!!! Känns verkligen skitbra! Hell Yee!!!!!
Busan ska vara hemma med pappa! Det behöver både hon och Leslie! Bus-och-pappadag!!!! <3

Jag och min stora älskling har vart barnlediga i 3 dagar! Gisses! Känns jättekonstit med så många dagar! Men idag kommer våran älskade busunge hem!!! Underbart!!!! Vad jag har saknat min favorit!!!!!! BARA massa mys och pussar idag!!!! Älskar min lilla flicka så det gör ont i mig!!!!!!!! Älskade, älskade barn <3

Är supertaggad för i morgon iaf! JUST NU, hahah men när klockan ringer 4 i natt lär jag väl inte tycka att det ska bli så kul! *fniss!
På måndag ska jag skriva in mej på AF, min f-penning är tydligen slut... Höm...

På torsdag nästa vecka är det dags för inskolning på dagis för min "lilla"tjej som har blitt så stor, bara sådär!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0